Inactivah Опубликовано: 21 октября 2022 Опубликовано: 21 октября 2022 Всё кратко и понятно: Уменьшить частицы от ритуалов, из-за которых может быть и пинг, и сильные просадки фпс. В настройках графики на частицы astralsorcery не действуют Частицы минимум/меньше, поэтому тут или "по заводу" сокращать кол-во этих частиц, или внести мод astralsorcery в те самые частицы в настройках графики, чтоб их можно было уменьшить, дабы фпс хавало меньше Rattotuy 1
AlesteZ Опубликовано: 4 августа 2023 Опубликовано: 4 августа 2023 Закрыто. Конфиг astralsorcery.cfg Скрытый текст rendering { # Set to true to disable the festive textures/block models. [default: false] B:disableFestiveBlockTextures=false # Defines how close to the position of a particle/floating texture you have to be in order for it to render. [range: 1 ~ 512, default: 64] I:maxEffectRenderDistance=64 # Sets the amount of particles/effects: 0 = minimal (only necessary particles will appear), 1 = lowered (most unnecessary particles will be filtered), 2 = all particles are visible [range: 0 ~ 2, default: 2] I:particleAmount=2 # If set to 'true' the mod will preload most of the bigger textures during postInit. This provides a more fluent gameplay experience (as it doesn't need to load the textures when they're first needed), but increases loadtime. [default: true] B:preloadTextures=true } -> Скрытый текст rendering { # Set to true to disable the festive textures/block models. [default: false] B:disableFestiveBlockTextures=false # Defines how close to the position of a particle/floating texture you have to be in order for it to render. [range: 1 ~ 512, default: 64] I:maxEffectRenderDistance=64 # Sets the amount of particles/effects: 0 = minimal (only necessary particles will appear), 1 = lowered (most unnecessary particles will be filtered), 2 = all particles are visible [range: 0 ~ 2, default: 2] I:particleAmount=0 # If set to 'true' the mod will preload most of the bigger textures during postInit. This provides a more fluent gameplay experience (as it doesn't need to load the textures when they're first needed), but increases loadtime. [default: true] B:preloadTextures=true } _boulevard, Sayonat, Lucy и 2 других 5
Рекомендованные сообщения